donderdag 6 februari 2020

Vlog 2: Warme Trui klaar, nu aan de Warme Kol

Vandaag heb ik mijn tweede vlog van dit jaar op YouTube gezet.



Kijk, dat is een goed voornemen (meer vloggen) dat al mooi vorm krijgt! Leuk hè, morgen is het Warme Truiendag, iedereen in een trui. Zou Mark er ook in te zien zijn in een trui? Reni van Maren heeft hem in 2012 erin gefotografeerd:




Maar hij deed 'm al snel weer uit... (sorry, flauwe humor).


 In het vlog noem ik de kol waar ik mee bezig ben, de :
Ik geloof dat ik het nog fout uitspreek ook, de naam van het proces waar mijn vriend zo goed in is. Maar: ik daag je uit om het beter te doen, het is een tongbreker!
Het plaatje dat in het artikel stonden is dit:


En daar heb ik dit patroon van getekend op Stitch Fiddle:
Oh, ik zie nu dat het bij het invullen van de gerstekorrel niet helemaal goed is gegaan, zie de gele streep:


Ik heb het knippen en plakken nog niet helemaal onder de knie in het programma Stitch Fiddle, het komt nog niet helemaal terecht waar ik wil.... Er wordt aan gewerkt :).

Wil je de kol breien, zet dan een meervoud van 9 steken op (liefst 18, dan wisselen de 9 steken blauw - 9 rood ook mooi af) en breien maar! Als je 'm af hebt, dan zie ik er graag een foto van.

Gebruik je brein - brei ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten